Využijte sociální sítě k získání nových zákazníků

Chcete pochopit princip sociálních sítí? A způsob, jak na nich uspět? Tento kurz z vás neudělá odborníky na nastavení reklamy, ale reálně díky němu pochopíte, co musíte dělat, abyste na sociálních sítích našli nové zákazníky.

Martin Přinosil Marketingový stratég v Picknick

9 ukázkových lekcí zdarma!

Ceny

Cena samostatného kurzu
3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

Jako součást předplatného
2 499 Kč / měsíc
3 024 Kč s DPH

Tento vzdělávací program se skládá z teorie a také workshopů!

Projdeme postupně tři teoretické části, kde se pokusím o svižné marketingové přednášky. A to, co se naučíte, si potom hned vyzkoušíte ve workshopové části, kde vás čeká 12 cvičení, která si můžete projít sami, nebo je použít do svých marketingových workshopů pro kolegy nebo klienty. 

1) Jaké sociální sítě jsou relevantní pro vaše zákazníky?

Pochopení, jak sociální sítě fungují a jaký typ lidí na nich najdete. Ale taky pochopení toho, jak fungují reklamní platformy napojené na sociální sítě. Třetím, nejdůležitějším klíčem k úspěchu na sociálních sítích, který se naučíte, je pochopit jak se na sociálních sítích chovat (nejen) k zákazníkům. Projdeme největší sociální sítě:

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • TikTok

 

2) Jak na sociálních sítích získat nové zákazníky?

V této části našeho kurzu si řekneme vše o tom, jak můžete dlouhodobě získávat přes sociální sítě zákazníky. Podíváme se na hlavních pět směrů akvizice nových zákazníků. Kampaně - kde jsou sociální sítě na začátku nákupního trychtýře. Pozitivní reference, které potenciálním zákazníkům pomáhají v rozhodnutí nakoupit u vás. Budování reputace pomocí sociálních sítí. A prohlubování loajality se zákazníky.

 

3) Budování komunity

Jak si rozpovídat fanoušky. To je často velká achillova pata profilů. Mají lajky, ale nemají komunikaci. Podíváme se více do detailu právě na ty součásti sociálních sítí, které pozitivně ovlivní náš ekonomický výsledek. Naučíte se jaký obsah musíte vytvářet, aby byl zajímavý pro ty správné lidi. Naučíte se, jak si snadno naklonit algoritmus sociálních sítí, který bývá často mysterizován. A pobavíme se taky o tom, proč je občas důležitější JAK něco řeknete, než CO přesně říkáte. 

 

4) Workshopy

Dvanáct cvičení, které si budete moct vypracovat sami a k dispozici budete mít samozřejmě i vyhodnocení a správné odpovědi. Ke stažení je k dispozici PDF pro zápis odpovědí a psaní poznámek.

 

Prohlédněte si 9 ukázkových lekcí zdarma!

Označené lekce si můžete prohlédnout zcela zdarma! V následujícím kroku pro váš e-mail vytvoříme účet a za pár minut můžete studovat!

Prohlédnout lekce zdarma →
Úvod
  • Medailonek Zdarma
  • Představení partnera kurzů
  • Intro Zdarma
Jaké sociální sítě jsou relevantní pro vaše zákazníky?
  • Úvod Zdarma
  • Facebook
  • Facebook pro koncové uživatele
  • Facebook pro společnosti
  • Obsah na Facebook
  • Algoritmus Facebooku
  • Instagram
  • Instagram pro koncové uživatele
  • Instagram pro společnosti
  • Obsah na Instagramu
  • LinkedIn
  • LinkedIn pro koncové uživatele
  • LinkedIn pro společnosti
  • Obsah na LinkedInu Zdarma
  • Reklama na LinkedInu
  • Další sociální sítě
  • Algoritmus LinkedInu
  • TikTok
  • Tinder
  • Twitter
  • Závěr
Jak na sociálních sítích získat nové zákazníky
  • Úvod Zdarma
  • Sociální sítě jako začátek nákupu
  • Nákupní funnel
  • AIDA
  • Co z toho vyplývá?
  • Získáváme pozitivní reference a pracujeme s těmi negativními
  • Jak získat pozitivní referenci?
  • Jak řešit negativní referenci?
  • Co z toho vyplývá?
  • Sociální sítě jako výkladní skříň
  • Začneme poctivou vstupní analýzou Zdarma
  • Analýza stávajícího stavu Zdarma
  • Analýza potenciálu sítí
  • Obsahový plán
  • Standard vizuální komunikace
  • Komunikace se zákazníky
  • Jak dosáhnout toho, aby se za vás zákazníci poznali na sociálních sítích?
  • Konejte dobro
  • Dělejte to chytře
  • Závěr
  • Představení partnera kurzů
Budování komunity
  • Úvod Zdarma
  • Jak přivést fanoušky, pro které bude váš obsah relevantní?
  • Vstupní analýza
  • Průběžná optimalizace
  • Boostování příspěvků
  • Co z toho vyplývá?
  • Jak dosáhnout toho, aby s námi fanoušci komunikovali?
  • Soutěže
  • Aktivační posty
  • Označování přátel
  • Upřímnost a otevřenost zpětné vazbě
  • Co z toho vyplývá?
  • Pravidlo 5 minut - jednoduchý způsob, jak si naklonit algoritmy Zdarma
  • 1. minuta
  • 2. minuta
  • 3. minuta
  • 4. minuta
  • 5. minuta
  • Proč to funguje?
  • Co z toho vyplývá?
  • Témata s červenou vlajkou
  • Krizová komunikace a tonalita
  • Nikdy neříkej ne, když můžeš říct ano
  • Upsell, upsell, upsell
  • Nejdřív uhaste požár, až potom počítejte škody
  • Neslibujte blbosti
  • Ego nechte za dveřmi
  • Follow-up co nikoho nezajímá
  • Tonalita v každodenní komunikaci
  • Definování tonality
  • Aplikování tonality
  • Závěr
Workshop vyhodnocení 1. - Organický dosah
  • Zadání
  • Vyhodnocení
Workshop vyhodnocení 2. - Reklama na sociálních sítích
  • Zadání
  • Vyhodnocení
Workshop vyhodnocení 3. - Budování komunity
  • Zadání
  • Představení partnera kurzů
  • Vyhodnocení - 1. část
  • Vyhodnocení - 2. část

 

 

Doporučujeme zejména pro: junior social media managery, podnikatele.

Toto školení nevyžaduje předchozí zkušenost se sociálními sítěmi.

O lektorovi

Martin Přinosil

Marketingový stratég v Picknick

Martin se už několik let věnuje vytváření marketingových strategií. Díky spolupráci s předními českými agenturami měl možnost nahlédnout pod pokličku vzniku marketingových strategií pro velké i malé klienty. Vytváření strategií nevnímá jako talent, ale dovednost, která se dá naučit. Na školení vám předá reálné know-how, které budete moct ihned použít. 


Online vzdělávání

Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.

Přejít na e-learning a videokurzy →

Školení na míru

Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?

Chci školení na míru →

Doporučená školení


Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
3 990 Kč
bez DPH